kuzey_arin2019 Bugün parka götürmüştüm oğlumu arkası yoktu salıncağın bianda düştü cakilliydi zemin eve gelince çok az kanadigini farkettim kolonya ile sildim temizledim ama çok korktum yarın sabah götürcem zaten kontrolü var acaba sıkıntı olurmu
Emineec kuzey_arin2019 gecmıs olsun kanayan yer el mi acaba kolonya ıle sılerek bence ıyı yapmışsınız o andan ıtıbaren çocuğunuzu gozlemledıgınızde bır sorun olduğunu düşündünüz mü yoksa normal zamankı gıbı mı çocuğunuz. Düşmelerde çocuğun gozlemlenmesı gerekıyor öyle bılıyorum eğer farklı bır şey yoksa doktora gıdılecek bır durum olduğunu düşünmüyorum çünkü salıncak ıle yer mesafesı çok yüksek olmuyor ve farklı bır şey gozlemlemedıysenız endıselenmeyın. Eğer rutın kontrolü var demıssınız götürün hemde ıcınızde şüphe kalmasın çok geçmiş olsun
Sarikuzumalp kuzey_arin2019 Ağrısı sızısı yoksa çok kanama olmadıysa ve tabiki kafası gelmediyse korkmayın. Yine doktora gösterirsiniz yarın. Bu aralar ne çok park vakası yaşanıyor 🥺 benim oğlum da 2 hafta önce düştü parkta kolundan ameliyat oldu park artık benim için büyük travma oldu 😔 Allah hepimizin yavrusunu korusun inşallah bir şeyi yoktur 🙏