Anonim81 Alparslann__ doktor ne dedi bilemiyorum 4cc kaç damla onuda bilmiyorum kilosuna göre vermiştir muhtemelen.
2512202312 Anonim81 kilo başına 2 damla olacak şekilde dedi doktorumuz 3 ayligiz 1 . Ayimjzdan beri kullnyruz
Anonim81 Alparslann__ kilo başına 2 damla diyor ama bilemedim. Ben 20 veriyorum 10 10 olarak 13 kilo 2 yaşında.
omerbartu1 Anonim81 biz suan 3 ay 12 günlügüz doktorumuz yazmıs esimde almıs :) bidahaki görüsmemiz 5. Ayda olcak dedi. Muhtemeln 4. Ayda gitmicegiz doktora insallah bi saglık sorunu vs olmadıgı sürece o yuzden yazdı sanırım.
Anonim81 2512202312 her doktor aynı demiyo demek ki bize 4.aydan itibaren vermişti. Biz tahlil yatırdıktan sonra vermeye başladık.
Kelebek_45 Anonim81 ilk 3 ay bebeklerin ihtiyacı olmuyormuş yeteri kadar anneden almıs oluyorlarmış ama 4 aydan sonrası yetersiz geliyor diye okumuştum tahlil yapmadan bütün bebeklere veriliyormuş aslında sizde neden istendi acaba
2512202312 Anonim81 bizim erken doğum oldu ve anne bebek grup uyuşmazlığından kansızlık vardi sarılığı aşırı yuksekti 32 idi 6 gün hem kansizliktan hem sariliktan yoğun bakımda yattı o yüzden erken başladık biz kan damlasına kan takviyesi falan yapıldı
AdaBebekAnnesi Alparslann__ 8.5 ay 1.5 ml başından beri öyle veriyorum bu gidişimde sorucam tekrar çoğunlukla içiremiyorum çıkarıyor