Kızlar devlette doğum yaptım o kadar çok normal doğumdan korkuyordumki kafayı yiyecek gibiydim eşim zorlamadı istersen özelde ol dedi ama ben akışına bırakıp devletteki doktorumdanda aşırı memnun olduğum için olursada normali deneyeceğim demiştim Ama çok korkuyordum herneyse oğlum son 1 haftasında normal doğuma yönelik dönmüştü çatı muayem beni baya zorladı doktoruma resmen yalvarıyordum hocam yapamayacağım canım çok acıyor demiştim devlet biliyorsunuz normal doğumu öneriyor 1 hafta içinde döndü doktorum nasıl başardın kız hiç dönmeyecek gibiydi dedi sevinememiştim bile o kadar ki korkuyordum sen neden sevinmedin dedi hocam sezeryan olsam daha iyiydi dedim çatı muayenesinden sonra dediki sezeryan tarihi vereceğim dedi şaka gibiydi inanamadım nedenini niçinini sormadım bile nasıl teşekkür ediyorum nasıl anlatamam size
Herneyse doğum yapalı 1 yıl oldu epilasyona gidiyorum giren personeller abla bu nasıl bir sezeryan biçimi ilk defa görüyoruz çok kalın kesmişler ve kabarık diyorlar ilk defa böylesini görüyoruz diyorlar korkmaya başladım niye böyle diyorlar ve hala morumsu
Allahım yatıp kalkıp şükrettiğim doktorum beni niye böyle kesti ya