Seydaaa5 iki bebeğimin arası 28,5 ay ikincisi henüz 45 günlük yalnız bakıyorum aile büyüklerinden kimse yok yanımda eşimin fazla yardımı yok ve ilk oğlum sakin bir çocukta değil ama şuanda günlerimiz güzel geçiyor çevremdekilerin söylediği olumsuz şeyler gibi değil zorlanmıyorum , tabi her bebek farklı herkezin kolay olucak diye bişey yok yada biz henüz yolun başındayız diye güzel diyorum belkide ilerliyen günlerde zorluklar bizi bekliyordur bilemiyorum ☺️