NalanNil benim bebeğim yeni doğduğunda vardı aynı kayınvalidem sıkmak istedi biz sıkardık diye. Ben de engel oldum ertesi gün sağlık ocağına gittik aşı için. Ebeye gösterdik, çok normal dedi şiş olması. Hormonlardan geçer dedi ama kesinlikle oynamayın, sıkmayın enfeksiyon kapar dedi. Sonradan geçti şükür.