arasardaannesi ayssrn 40 cıktıktan sonra yapılıyor ne kadarlık bebegınız bır ay kontrolunde cocuk doktoru kalça ultra ıstıo kagıtla ultrasona gıdıp gun alıyorsunuz
prenseslerin2annesi ayssrn perşembe günü gittim randevu aldım 11 şubata randevu verdiler 2 aylık oluyor kızım
Nobodyyy111 ayssrn benim kızıma 3 aylıkken de çektiler ama ben özel de çektirdim devlette ultrasona sıra gelir mi bilmiyorum
ayssrn arasardaannesi arasardaannesi 2 buçuk aylık. Doğum zamanı söylemişlerdi ama ne zaman olduğunu hatırlayamadım. Aylık kontrolünede gitmedim. Demekki o zaman yapılıyormuş. Geç kaldım mı hala yapılır mı
arasardaannesi ayssrn tam gec kalmıs sayılmazsınız bıraz gecmıs ama yakın zamana gun verır ıns ultrasona yogunluktan uzun zaman sonraya verebılıyorlar konusun cocuk doktorunuzla yönlendırsın sizi
arasardaannesi ayssrn 4-6 ay arası göz doktoruna kontrol var bırde bana doğumdan sonra verdıklerı bebegın kontrol tarıhlerınde öle yazıyordu ona göre baktırmıstım bnde