3 ay 20 günlük bebeğim babasından hastalık kaptı bende biraz kaptım ama ilaç almadan iyileşebilecek durumdayım. Bebeğim öksürüyor ve hapşırıyor çevremdekiler doktor ilaç yazmaz daha küçük olduğu için diyorlar peki başka ne yapabilirim?? Emmeside baya azaldı gün boyu çok çok az emiyor doğru düzgün emmediği için göğüslerim hep dolu ve tazyikli geliyor sütüm oda genzine kaçıyor ve öksürüp öğürüyor başlıyor ağlamaya sağıyorum göğsümü boşaltıp vermeye çalışıyorum göğsüme yatırdığım gibi ağlamaya başlıyor. Geceleri sağdığım sütü biberonla veriyorum 2 kez, gündüzde vermek istemiyorum memeden iyice uzaklaşır diye ne yapacağımı şaşırdım ilk bebeğim yardımcı olursanız çok mutlu olurum 😢