Ay biz aynı odadayken sıkıntı yok ama mutfağa gidince ağlr, peşimden gelir. Emekleyemiyordu, sürünerek peşimde geziyordu. Şimdi emeklemeye de başladı, bem nereye gitsem hemen peşime takılıyor. Yalnız da bırakamıyorum. Biyerlere tutunup kalkıyor, düşecek diye korkuyorum