Ben iki hafta boyunca aralıksız sabah akşam binbesyuzluk antibiyotik içtim.mecburdum çünkü enfeksiyonum çok yüksekti.doktor emzirebilirsin demişti ama ben genelde bebegimi emzirdikten sonra iciyodum.gece uyumadan önce iciyodum bebeğim dört aylıktı ozaman. Sabah akşam antibiyotik iğne yaptırdım sonrasinda