Metemommy Bosch’un herhangi bir kablosuz süpürgesini kullanıp memnun olan var mı arkadaşlar tavsiye eder misiniz? Kablolu güzel bi süpürgem var zaten ama biraz ağır o yüzden günlük temizlikte zor oluyor. @
Mom0008 Metemommy çekim gücü yüksek olsun dersen bosch 7 yada 8 modeline bak derim hem süre hem performans açısından ben 6 kullanıyorum oda oğlumun arkasını süpürmek için anlık sesi az olduğu için başta tercih ettim ama gönlüm 8 de kaldı 🤣
Kumsal25 Metemommy kullaniyrm memnunun turbo modudlnda haliyi cektirmiyr kalin halilara gucunden dolayi yapisiyor . 711 modeli
Metemommy Mervetnl ne kadar zamandır kullanıyorsunuz peki zamanla çekim gücünde azalma oluyor mu diye merak ettiğim için soruyorum
Mervetnl Metemommy 1 yılı geçti alalı azalma vs hiç bişi olmadı hala ilk günkü gibi. Mesela turboda tüm evi neredeyse süpürüyorum. Halı koltuk kaldırmadan tabii
Mom0008 Metemommy üst modeli olsa çok iyi gider garanti sürecinde ise arzlanma durumunda parçayı hemen temiz ediyorlar bizim başlık 2 kere arzalandı hemen getirdiler valla
Kumsal25 Metemommy turbo modunda evim kucuk ama sarji hemen iniyor o konuda biraz yaniltici turbo modunda halilari cektireniyorum zaten gucunden dolayi tekerlekler donmuyor. Eco modda gayet yeterli
Metemommy Mom0008 sırf bu gibi durumlar için dyson istiyordum aslında çünkü o anlamdan memnuniyet çok yüksek, ama fiyatlarıda bir o kadar uçtu. Çok teşekkür ederim ♥️