Asl-11 merhaba benim bebeğim de 17 aylık aynı durumdayız. Gece 1-2 kez uyanan çocuk sürekli ağlayarak uyanmalara başladı. Diş dönemlerinde yaşadıklarımızın aynılarını yaşıyoruz ama 16 dişimiz var tamamladık sadece 2.azılar yok 3 yaşa doğru diye biliyorum ben de. Sizin bebeğiniz çıkardı mı o dönem 2.azıları? Erken mi çıkaracak diye düşünüyorum ben de