Merhaba arkadaşlar, biz 30 aylik oğlumla 4 gündür tuvalet egitimindeyiz bezi tamamen çıkarana kadar klozet adaptörü almistik, arada oturuyordu artık yavas yavas alıştırmak istedim bezi kuru kalkıyordu kakasini duzenli ve saklanarak yapıp yapınca söylüyordu ama yapmadan değil, ilk gun ve 2.gun aşırı derecede çok kaçırdı ilk gun hic tuvalete yapmadı 2 ve 3.gunlerde sadece yatmadan önce yapıyordu bugün hic tuvalete yaptıramadım kaçırma pek fazla olmadi sanırım tutuyor cunku öğleden sonraya kadar ne altina ne de tuvalete yaptı aksama doğru da 2 kez altina yaptı uyumadan baya bir sure oturduk ama yapmadı yarın gün doğru düzgün bir yol alamadık ne yapmalıyım devam mi etmeliyim bırakmalı miyim artık gerilmeye başladım ve bunu da istemiyorum onu da germemek icin lütfen yardım edin