elagozlubircoldelisi Kızlar bebeğim 1 ay 18 günlük uykuya dalmadan önce gözleri yarı açık şekilde bazen bana bakıp gülüyorsun ama ben bilinçli olduğunu düşünmüyorum. Bilinçli olarak ne zaman gelmeye başlayacak?
mematiii elagozlubircoldelisi 2 buçukkrn bilinçsiz 3 de bilinçli gülmeye başladı yani senin dshs var canım
berilla7 elagozlubircoldelisi oğlum bilinçli olarak 3 buçuk aylıkken başladı 33 haftalık doğdu prematüre
nurselinserayy elagozlubircoldelisi benimki 2. Ayına yakın gülmeye basladı simdi 2 ay 6 günlük karsısında konusınca falan bakarak sana gülüyor tepki veriyor yakındır oda başlar uyanıkken karşısına gec sürekli konus tepki verirse gülerek başlamıştır coktan 🤣
elagozlubircoldelisi ZmrtDila sürekli konuşuyorum şarkılar söylüyorum vallahi inşallah yakın zamanda görürüm
Asdfgh1234 Bende sürekli bu soruyu sorardim 🫶🏼 zaman öyle hızlı ki oğlum 2 yaşında şimdi sohbet ediyoruz beraber. Az kaldı annesi 2 ayını gecince başlar bilincli gulmeye cokk güzel gunler oğlumun bebekligini çok özledim bolbol kokla onu❣️
elagozlubircoldelisi Asdfgh1234 yaa anlıyorsunuz dimi beni sürekli acaba bir sıkıntı mı var diye düşünüyorum çok teşekkür ederim 🩵
Asdfgh1234 elagozlubircoldelisi daha çok küçük sıkıntı yoktur inşallah merak etmeyin daha cokk kucuk 2 aya sizinle ağu buğu konuşur bile 😍
elagozlubircoldelisi mematiii teşekkür ederim kuzum İnternette 5 6 haftalarda yazıyordu ondan merak ettim
mematiii elagozlubircoldelisi bol bol konuş canım merak etme büyüyünce bol bol gülüp kahkaha atcak benimki erken konuştu 3 buçuk aylıkken Kuran’da anne dedi net bir şekildede 6 buçuk aylıkken dedi şimdi 8 aylık susmuyor 😂
elagozlubircoldelisi berilla7 benim de 37de doğdu 2 hafta küvözde kaldı inşallah ben de görürüm bana bakıp güldüğü günleri
SerraD-1823 elagozlubircoldelisi her bebek farklı oluyor. Doğum haftası falan etkili oluyor internette 5-6 hafta yazdığına bakmayın. Kızım 2 ay 8 günlük konuşmaya başladığımız an gülücükler atıyor. Hatta bazen gece uykusu bölünmesin diye tepki vermeden altını değiştirmeye çalışsam da o bana tepki veriyor gözüme bakarak gülüyor. Bol bol konuşmaya devam annesi. Uyanık olduğu zamanlarda şarkı dinleyin söyleyin. Bizim şarkımız Emre fel senden güzeli mi var😅 çok sevdik ikimizde
elagozlubircoldelisi nurselinserayy sürekli yapıyorum ama uyanıkken öyle izliyor uykuya dalmak üzereyken gülümsüyor ama bana refleks gülmesi gibi geldi
berilla7 elagozlubircoldelisi benimde 3 hafta kaldı hastanede acele etmeyin öyle güzel gülüyorlar ki Şuan uyanınca beni görünce bile gülüyor çok güzel bir duygu insan sabırsızlanıyor bende öyle olmuştum