Hamburgerr ilacım var yedekte tutuyorum 😅 fakat hormonlarla oynamasam mı diye düsünüyorum. Ilk evlendigimden ilacla korunuyordum fakat sonra hormonlarimda bozulmalar oldu. Ve daha da bozulmadan bir bebisim olsun sonra ya hic olmazsa diyerek hamile kaldim ama 2. Icin hazir hissetmiyorum kendimi esimde tekrardan 2 yıla bebek istiyor ama ben istemiyorum :)