Negis_15 2.bebeğim de kolik olmasına rağmen hiçbir şey gelmiyor elimden işe yarayan tecrübelerini varsa yazın lütfen ne zaman geçicek bu durum sizinkiler ne zmn geçti 3 aylık olduk ama Bi fark yok
eslemmmmmm Negis_15 sab simplex kullanmıştık biz iyi gelmişti. Aşırı gazlıydı hep hoplatırdık öyle susardı
eslemmmmmm Negis_15 geçiyor ama o dönem çok zor Allah yardımcınız olsun. Bir de benim bebeğim de katılma huyu var ağlıyor ağlıyor bir anda katılıyor yıldım artık
eslemmmmmm Negis_15 her bebek farklıdır arkadaşımın çocuğu 8 ayda bitmişti gazı. Ama bu süreçte yediklerime de çok dikkat ettim. Ve damlayı hiç aksatmadan verdim
ilosunannesi_ Arkadaşım ayak altına acı elma yağı çok iyi geliyor demişti bir araştırın isterseniz inşallah faydasını görürsünüz