gulsevyilmaz merhaba benım kızım ıcın de kolık denmıstı. Ancak mantık olarak sımdı kı aklım olsa kolık gaz olayına ınanmazdım çünkü bırden fazla damla kullandık hıc biri fayda etmedı doktorlara götürdük kolık dendı işte ılk çocuksa ınsan bılemıyormus kendım ıcın konuşuyorum. İnsanın bağırsak sıstemı hemen adapte olamıyor o yüzden bu şekilde ağlamalar ve gaz sıkışmaları oluyor. Yanı masaj bazı sesler bazı hareketler banyo dışında yapılabılecek şey bulunmuyor aslında. Benim kızımın her şeyi denememıze rağmen 5,5 aylıkken herşey geçmişti. Ozellıkle emzırdıkten sonra gazı mıdede ıken çıkarmanız gerekıyor çıkmıyorsa asagı ındıgınde daha zor çıkıyor. Kolaylıklar dılıyorum. Evlat büyütmek ınsan yetıstırmek zor. Bızım kız saç kurutma makınesı ve davlumbaz sesı (gerçek makine sesı uygulama değil) çok sevıyordu