İyi akşamlar kızlar 2 ay sonra 3 yaşına girecek bir kızım var ve aşırı inat hep iyilikle yaklaşıyorum güzellikle anlatıyorum ama yok o inadına tersini daha beterini yapıyor bugün oturmaya gittim kızımla yaşıt kızlar vardı bakıyorum ne güzel laf söz dinliyorlar maşallah dedim bide benimkine bakıyorum hiç anlamıyor çok zeki akıllı herşeyi sorar merak eder herkes ile sohbet eder maşallahı var bu yüzden kızıma nazar da çok değiyor gerçekten o kızları görünce sorun bende mi acaba diye düşündüm çünkü ne yaparsam yapayım kızım asla anlamak istemiyor zararlı diye anlatıyorum banane yapıcam der gerçekten artık yoruldum bide hamileyim iyice tahammül noktam azaldı bu sefer kızıyorum ve sesim yükseliyor gerçekten çok üzülüyorum ne yapacağım ne zaman geçer bu durum içimi dökmek istedim