Bu bebişler kaç aylıkken yüksek biyerden düşebilceklerini idrak edebilirler
Biz 11. Ayımızdayız yatağımızın üzerinde bezini değiştirirken kaçıyo kaçıyo atıyo kendini yere yatağımızda yüksek baya hep zor yakalıyorum düşmek üzereyken
Merakım şu ki daha ne kadar farkında olamıcak ordan düşebilceni