[silindi] tutunma kanaması olur mu acaba bir an aklıma o geldi doktora gittiğiniz de kese gözükmüyordu değil mi ? Kimyasal gebe de kese oluşmuyor eğer kese yok ise hormon yükselmesi vücut yanıltıyor 4,5 gün sonra gidip kese varmı diye baktırın eğer yok ise de üzmeyin kendinizi ben çok üzülüp ağlamıştım 1 ay sonra hamile kaldım folik asite başlamıştım hameile kalmadan önce