gizemgvrcn 2 aylık bebeğim var emzirmek için uyanmasınımı bekliyorsunuz yoksa siz kendiniz mi uyandırıyorsunuz?? doktor uykusunu bölme uyandırma dedi ama için rahat etmiyor. Kendi zaten 3 saat sonra uyanıyor genelde bu süre sizce uzun mu??
ipekcigil gizemgvrcn selam benim bebeğim de 2. Ayına giriyor bu hafta bende bazen gece 4-5saate kadar bırakıyorum güzel emmiş kusmamışsa. Youtube üzerinde Osman hocanın videosunu izlemiştim o da uyandırmayın diyordu
Bebegimm1 gizemgvrcn 1.ayından snra kaldırmamıştm büyüme hormonu uykuda salgılanıyor o yuzden kaldırmayn ben doktorun dediği gibi yaptm uykudan yana hiç problemim olmadı ilerdede alışkanlık olmadı açlıgı bildiği için kendisi kalkardı ama ben sürekli uyandırsaydım ilerde alışkanlık olucaktı aç olan kendisi uyanır sizinki zaten kısa sürede uyanıyormuş endişe etmeyin
Minel-inannesi gizemgvrcn kendisi zaten uyanir ama rüya öğünü yapabilirsiniz icinizin rahat etmesi adına
edaasnbs 40 i çıktıktan sonra geceleri hiç uyandırmadım kendisi uyandığı zaman aldım emzirdim geri yatırdım
Efnanalyaveannesi12 gizemgvrcn geceleri asla kaldıramıyorum kendi kalkana kadar maşallah sabaha kadar sadece 2 kere kalkıyor 2 aylık bebeğim ilk ay 2 saate bir emziriyordum ama artık kendi uyanınca emziriyorum
tahabebek2006 1 ay 20 günlük bebeğim gece acıkınca kendi uyanıyor sonra uyuyor ama bunu 3 4 defa yapıyor