AselElcin Yanlışsınız. Anasınıfı dikkati çok çabuk dağılan yaş gruplarini barındırır. Öyle her önüne gelen benim sınıfıma giremez. Çocuklar altına kaçırıyorlar, lavoba da oluyorlar mahrem diye bir şey var. Kalabalik ve çocuklu ortamlar sürekli temiz tutulur merak etmeyin. Ama öyle her önüne gelen girebiliyor olsaydı, hiç hoş olmazdı ve ben öyle bir kurumda çalışmazdım.