Iremylcnkya07 4747- anne sütü alıyosa 6 ay gerek yok ama mama veriyosan verebilirsin kaynatılmış ılık su olcak normal suyu direk verme ilk kaynat ılısın öyle ver bizim ebemiz mama ile beslendiği için 3. Atda başladık suya
Melisaumy Aydan sonra yavaş yavaş başlıyorsun 6 . Aydan önce kesinlikle su içirilmiyor zaten anne sütü yada mamada su olduğu için ayrı bi su verilirse böbrekleri yoruyor fazla su