Abc_1010 Kızlar yeğenim 20 aylık,bir tane bebek şarkısından korkuyor hepsi değil ama o birini de hatırlayamadım. Bu kadar korkması normal mi? Duyar duymaz ağlıyor. Nasıl yol izlemeliler acaba fikri olan var mı?
Fulyy Abc_1010 benim oğlum 1 yaşında o da korkuyor bi şarkıdan annneeğğğ diye başlıyor ya öyle bi şarkı var onu duyunca durduramıyoruz aglıyo
Mimoza-kizim Fulyy benim kizimda o sarkida agliyordu sonra bende o sarkiyla beraber soylemeye basladim o korkusunu yendik smdi kendisi soyluyor artik 2 yasinda o zamanlar 1 yasinda falandı
gamzes-26 Fulyy nereye koyduysan ordadır değilmi benim kızda çok korkardı 2 yaşında artık kendisi diyor anneeeğ aç diye
Fulyy Abc_1010 biz ilk başta beni özlüyor ondan aglıyo dedik ama ben yanındayken de aglayınca farklı bir durum oldugunu anladık zamanla geçer umarım ☺️☺️
Fulyy Mimoza-kizim canım ben onu da denedim hatta Aybarssss diye uzatarak oğlumun ismini söyledim ona bile agladı tonlamaya aglıyo muhtemelen
Fulyy Nurbost ahahaah tek olmadığımıza sevindim tetikte bekliyoruz cıkmasın diye siyah ekran açıyoruz ☺️☺️
Mimoza-kizim Fulyy evet evet tonlamaya aglıyolar zaten sarkinin basida korkunc bence 🤣🤣 ama smdi alisti kendisi evin icinde anneeeeee diye bagiriyo 🤣 surekli deglde ara ara açın sarkida soylemeden siz soyleyin alismazsada cok onemli bi sarki degil bosverin 🥰🥰
Mimoza-kizim Abc_1010 kukuli nereye koyduysan ordadır şarkısı 🤣🤣 baslangicinda aaaaannneeeee diye bagiriyo 🤣