mnkanne1 blw yöntemiyle verdim, o zamanlar çok boğazına kaçtı etti korktu mu naptı bilmiyorum sonrasında eliyle sadece yalayıp koparıp tadını alıp eliyle ağzınan çıkarmaya başladı, ben de çorba verdim, sonra içinde taneli çorbalar yedirdim, sonra daha lapa şeklinde çatalla ezip verdim, ama daima ek gıdadan yaklaşık bir saat sonra yine mama diye ağlıyordu açlık krizine giriyordu ben de mama veriyordum, diş dönemlerinde komple reddetti komple mamaya geçtim zorlamadım derken derken 14 aylık olduk hala durum bu 😔 ilk ek gıdaya geçişte de ne havucu sevdi ne patatesi, tatlıyı hiç sevmiyor, kilosu boyu da çok iyi persentile göre. Doktor da bana hep zorlama ne istiyorsa onu ver dedi, zorladıkça ters tepmişti çünkü. off dertler bitmiyor