aryakuzusuu canim benim oglumda oyleydi hatta geceleri oturarak uyurdum kucagimda 2 saatte bi alarm gibi kalkar emerdi. Emzik tutuyosa kesinlikle emzik ver benimki tutmadi malesef ve beni emzik yapmisti 11 aylik hala emmek icin gece 10 kere kalkar. Bide 2 aylikken svava carsaf seklinde hamak almistik boyle bebegi sariyo falan 5. Aya kadar onda uyuyodu sadece. Onu alinca biraz olsun rahatlamistim. Bir de coi zorlandihimda emzirdikten sonra 30 cc veya 60 cc mama yapip veriyodum. Sindirmesi daha zor oldugu icin daha uzun uyuyordu. Ama sonradan mama istemedi hic benimki