karadenizl eşimin arkadaşının oğlu rota oldu 5 gün hastanede yattı sadece serumla beslendi çıktıktan sonra 10 gün daha çekti yazık 14 aylıktı çok perişan oldu gözleri bile çökmüştü eşi özel aşıları yaptırmamıştı gerek yok diye sonra çok pişman oldu bazı bebekler aşı olmasına rağmen zor atlatıyor riske atmaya gerek yok 2 doz rota 2 doz menenjit aşılarını yaptırdık geriye 1 doz menenjit kaldı bizim yaptırdığımızda yanlış hatırlamıyorsam 1400 liraydı yaptıramayacak kadar uçuk bir fiyat değil