ezgiiiiii23 Elimde 4 adet mevcut tanesini 150 tl den vericem raporla almadim paramla aldim 2 ye gectik biz. Skt si 10/24
eymengl34 ezgiiiiii23 Bugün benim bebeğimi de bu mama yazıldı sizde mi alerjiden dolayı kullandınız nasıl sonuç elde ettiniz acaba öğrenebilir miyim rıca etsem
pinkooo_02 ezgiiiiii23 biz raporla aldık cajim sadece rapor için 100tl ödedik siz nedne parayla aldınız ki
ezgiiiiii23 eymengl34 evet kakasinda mukus ve kan vardi inek sutu alerjisi cikti kaka testinde. Biraz yogun kivamli bir mama ama tadi kotu degil aptamil olan daha kotuydu hic icmedi. Biz 2 numaraya gectik cokta memnunum ben suanlik
ezgiiiiii23 pinkooo_02 devlet hastanesine gitmem gerekiyor bende gidemiyorum hem bebjs var hem annem rahatsiz on yardimci