Mert_karanannesi RabiyaG doktorumuz anne sütünü bırakmamızı söyledi çnkü çok bağımlı memeye o yüzdn de ona güvendiği için yemiyordu azalttm biraz da olsa yemeye başladı
RabiyaG Mert_karanannesi hiç yemeyecek birakincada sanıyorum asıri seçici asla sebze yemiyor sebze yedimi peki
Mert_karanannesi RabiyaG yok bizimkide seçici yemiyor sevdiği yemekleri yiyor sadce çorba tarzı pilav makarna sebze felan asla yemyo kahvaltı zatn yok öncdn yiyordu az da olsa şmdi yedremyoö yumrta fln patates yiyo salata fln
Mert_karanannesi RabiyaG bzmkide aynı düzelirler inşallah büyüynce bazı çocuklar böyle oluyor malesef