Busramustim aslında keşke hemen mama vermeseydiniz çünkü bende sezaryen olduğumda sütüm 4-5 gün gelmedi sonra geldi az az. Bende çok istiyorum çok büyükler taşma vs oluyor artık ama buradan okuyorum süt gelmez demiş doktorlar o yüzden ertelik 2. Bebeği düşündüğümüz için.
Sizin belki hala süt vardır yada peynirleşmiş derler bizde belki o kaldı emmediği için bence bi doktora gidin çünkü emmemiş bebeğini zde büyümesi normal değil bence