gak Arkadaşlar bebekteki gaz sancısı için klinik Türkiye diye bir şey çıkıyor Instagram’da karşıma rolon şeklinde bele ve karına sürülüyor bunu kullanan var mı faydasını gören var mı bebeklerinde gaza iyi geliyor mu bebeğim kolik bir bebek
ilknurrrrrrrrr gak 1 haftayı geçti kullanıyorum ve aşırı memnunum sürüyorum ayak altlarına doğru masaj teknikleriyle 5 dakika karnına ayaklarına sürüyorum 10 dk içerisinde de gaz problemimiz kalmıyor her sancı çektiğinde kullanıyorum ve geceleri artık rahatız kolik bir bebeğim vardı
miran12208_ merhabalar evet bende aldım sürüyorum bence iyi geliyor kokusu da bitkisel ot kokusu zaten rahatlatıyordur elbette deneyin derim birde bazı şeyler her bebekte etki etmiyor gaz damlaları mesela biogaia bizde işe yaramadı metsil kullanıyoruz
Asyasemin2013 Bi tane post var biraz önce okudum onun bebeği de kolikmiş o dediğinizden kullanmış işe yaramadı diyor du bence hikaye öyle şeyler denize düşen yılana sarılıyor ☺️