Kızlar benim 2 hafta boyunca 5 cm açılmam vardı en son 36. Haftada suyum geldi gece yatış yaptım ama sancı falan vermediler kendi sancımda hiç olmadı sabaha kadar bekledik hala yok suni vermeye başladılar öğlen 12 gibi yine sancım yok işe yaramadı yani ebe geliyo açıklığa bakıyor açıklığımda artmadı hep 5 te kaldı öyle olunca doktorun odasına götürüldüm çatalta doktor makas gibi bişeyle içimde bişeyler yaptı çok kan aktı ve yaptığı işleme bağlı çok ağrım oldu şimdi geldi işte sancın diyolar ama sancı falan değil kesinlilikle yaptığı şey yüzünden ağrım oldu eminim çünkğ gelip giden bi ağrı değil sürekli olan bi ağrıydı yaptığı şeyden sonra açılma 7 cm olmuş beni çatala aldılar ama bende ıkınma hissi sancı hiçbi halt yok kolunu soktu ebe ıkın dıyo yahu ıkınma hissim yok sancım yok sadece kolunu sokunca ağrıyo çıkartınca yine ağrım var çok ama o işlem yüzünden var. Boş boş ıkındım 1 saat onun koluda içerde bebeği çekmekle meşgul sancı gelince ıkın diyo bana yahu diyorumki benim ağrım hep aynı düzeyde ne zaman ıkıncam sen kolunu çıkarınca rahatlıyorum biraz neyse ben doğumda 3 kere bayıldım boş ıkınmaktan en son çeke çeke indirdi kesip aldılar çocuğu benim o ağrım hala tam geçmedi hele 1 ay felaketti kızlar ben ne yaşadım su geldi açılma var ama sancı yok bu durumda sezaryenmi olmam gerekti yada bebeğin inmesinimi beklemeleri lazımdı bidaha bebek düşünürsem ona göre bilmek istiyorum