BENOYLEUYGUNGORDUMM eylaynr 7. Ayda vermeye başladım ama kıymayı 4 kez falan çektirdik. Çorbalarına katıyorum
Lolik eylaynr ayını hatırlamıyorum tam ama iki kere çektirdik bebek için diye de kasabımıza belirttik. Yemeklerine çorbalarına ekliyordum , sebzeyle karışık köfteler yapıyordum severek yiyordu
alparslan1_ eylaynr 8aylık ama sanki öyle birşey versem ağır gelecekmiş gibi hissediyorum hala vermedim😂
Deryatugay Kızlar ben kıymalı corba yapınca sıcakken kavanoza koyuyorum diğer gün sıcak suya kavanozu koyup ısıtıyorum sorun olur mu
aslaninannesiiii Bizde 7. Ay da basladik suan 8 ayligiz kiymayi corbalarinda sebze ve bakliyat yemeklrinde ve yumurtasinda kullaniyorum