ZeynepTC Yan etkilerini yaşadınız mı memnun kalan var mı acaba siz neler kullanıyorsunuz ben 3 gün kullandım iki bebeğimde gece ağlayarak uyandı huzursuzlukları hiç bitmedi direk aklıma damla geldi vermeyi bıraktım dokturum ile görüşeceğim yeniden
sinembereng ZeynepTC ferrum genel olarak kimse kullanmıyor bende aldım kusma ve mide bulantısı yaptı hala uğraşıyorum kusma geçmedi
benimbebegim ZeynepTC Ayy bende 2-3 gün kullandım bebeğim hiç gazlı değildi 13 aylıkken filan kullandım geceleri ağlayarak uyanıyordu kıvranıyordu doktoru aradım ferrum yapar kes ferrumu dedi bestiron kullanıyorum onu kilo başına *2 yaptı gerçekten kesince de şıp diye düzeldi çocuk
cicek110 ZeynepTC demiri düşük diye bize de doktor Ferrum verdi ama hem kusna hem gece devamlı uyanma çok zor 1 ay geçirdik şimdi bir kaç gün verme deneyelim dedi uykuları düzene girdi yan etkisi olan bi ilaç gaz karın ağrısı yapıyor belli ki