Kızlar merhaba,
Doğumdan sonra saçlarım upuzundu ama yıpranmıştı kestirdim ve kestirdiğimden beri hiç uzamadı diyebilirim. Aylar oldu. Sizce kuaförün elinin iyi gelmemesi diye bir şey var mı ? Çünkü kesimden önce döküldüğü halde uzuyordu. Canım çok sıkılıyor saçlarıma.