berrakmutlu Kızlar sizin de öyle mi? Doğumdan yaklaşık 3 ay sonra başladı saç dökülmem ve inanılmaz dökülüyor avuç avuç😢 çözüm bulan var mı?
Cisemcagan17 berrakmutlu urban şampuanı gratiste rosmann da var arada bim marketinede geliyor bnmde oyledi neler denedim olmadı urbanda buldum çözümü suan gerçi bebem kendi yoluyo 🤣
happysole berrakmutlu vichy dercos şampuan ile beraber arada ısananın arganlı kürü 3-4 yıkamaya çözdü. Başka bir şey işe yaramadı.
0907 berrakmutlu gerçekten artık her yerden saç temizlemekten sinirlerim bozuldu artık saçlarımı açamıyorum bile öbek öbek dökülüyor gerçek çözümü bulan nolur söylesin ve ne zaman bitecek
Bebislerhakkinda 0907 ay bnde cok sinirleniyorum her gun evi supuruyorum buna rağmen heryerden bidaha cikiyor en son kettle kulpunda gördüm bebek kucağımda sürekli o da çekiyor bi yandan kettle nedir ya düşünün ne kadar dokuluyor😪😪😪
ozlm0795 berrakmutlu biberiye suyunu aşırı övüyorlar araştırın bu kullananlar hep video şeklinde aylık sonuçlarını paylaşmış ☺️
Ayse_97 @"berrakmutlu bende seninki gibiyim saçımı kestirmekle biraz daha iyi oldu az dökülüyor en azından
Seliscee berrakmutlu şimdi kaç ay oldu bilmiyorum ama 6.ay a doğru düzelmisti şimdi baya yenileri çıktı tabi bu arada vitamin kullandim omega 3
Aslan2103 berrakmutlu benimde cok dokuluyo ya suan 11 aylik oldu hala dokuluyo ama yeni saclarimda cikiyo. Omlarada ayri sinir oluyorum bebek saci gini onden cikiyo topladigimda tiftik tiftik oluyo jole suruyorum mecbur 🙄🙄🙄🙄🙄🙄