Kızlar bebisim 5 aylık. İlk dişi ön alttan çıktı 4 buçuk aylıkken şu anda onun yanındaki dişi çıktı. Ama çok huysuz eli ağzında ağlıyor terliyor sürekli. Her şeyi ağzına sokmaya çalışıp ağlıyor . Yani çıkan diş ağrı yapar mı ya da başka diş mi çıkıyor ama böyle arka arkaya çıkar mı anlamadım var mı başına gelen ☹️