Şu an 6 aylık. Mama ve süt gidiyorduk. Ek gıdaya da geçtik ama 3 aylıktan beri kızım 5800 gr. İlk başta sağlıklı olsun da kilo alınır diyordum ama 3 aydır böyle olunca endişelenmeye başladım. Mamayı arttırmaya çalıştım yemedi. Farklı mamalar denedim aynı. Anne sütüne bayılıyor ama o da çok yok.90 ml çıkıyor en fazla. Rezene dut falan denedim artmadı. Ne yapabilirim?