motherthea Herşey aşırı zamlanmış balayında gittiğimiz 9 bin olan otel 40 bin olmuş bakıyoruz ama uygun yok Ege bölgesinde sizlerin planları var mı gidicek misiniz
sunflower01 motherthea tepsi alacaktim züccaciyeden inanir misn pahalı diye ondan vazgeçtim gerisini sen düşün 🤣
Orenda_ motherthea Ben balkona şemsiye koyup güneşleneceğim,leğene su koyup içinde oturmayı planlıyorum🏖️
kuzeytobaby motherthea biz bu yıl villa kiraladık gayet uyguna geldi. Her sene ultra her şey dahile giderdik bu sene hem pahalılıktan hem de çocuktan dolayı böyle karar aldık
Avesila motherthea Biz henüz araştırmadık ama abim ve ablamın bahsettiği kadarıyla fiyatlar uçukmuş. Benim annemle babamın evi zaten havuzlu. Ya hiç gitmeyip bütün izini orada geçireceğiz 😂 Ya da kalabalık bir ekip ev kiralayıp gitmeyi düşünüyoruz 😃
motherthea kuzeytobaby ya eşim de dedi öyle bir şey yapalım ama bıkmışım zaten yemek yapmaktan iki çocuk biri bebek eşim herşeyi yemez hazır yemek sevmiyor bana işkence olacak vazgeçtim çok yüksek fiyatlar 🤦♀️
motherthea Avesila gerçekten bu sene uçmuş 3 yıldızlı oteller dahi 40₺ bin yazıyor yorumları da çok kötğ İngilizler gider bu sene Türklere yok gibi🤷♀️
nehirsude0 Orenda_ şaka maka burda 2 tane deniz var tatile niye gidim o kadar para verim altın alır koyarım bir köşeye deniz ayağımızın altında bikinisini bile kaynanama diktircem kızımın cimriyim gsliba😂😁
kivircikannesi motherthea Gideceğiz. Ege Bölgesi uzak geldi, çocukla zor olur diye vazgeçtik. Alanya ya gideceğiz
Orenda_ nehirsude0 Yani çok doğru bizim burada olsa bende öyle yapardım.En son tatile 6 yıl önce İzmir Buca ya gitmiştim.Hey gidi günler 🥲 örme bikini çocuklarda çok tatlı duruyor benim kızlara da örsün kayananan😁