Merhaba kızlar benim 1 aylık bebeğimde her beslenme sonrası kusma yaşıyor bunun için çocuk doktorumuz Gaviscon inftant tozu verdi bunu kullanıp sorun yaşayan var mı duyduğuma göre böbreklere zararı olan bir ilaçmış 2 3 defa kullandım iyi geldi ama bunu duyunca kullanmadım kullanan var mı ?