mervelikiz
Bende çok az ağrı başlamıştı 9. Sınıftaydım geçer diye hiç p gün müdahale etmedim. Ertesi gün bi uyandım kulak kapanmış.
Afedersiniz temizlerken kulak içindeki kiri geriye atmışım sürekli içinden pamukta çıktı bu arada.
Hastanede temizleme işlemi yapıldı basit bir işlem ağrı vs yok yani. Damla verdi sonrasında kulak ağrım olduğu için.
Ben hiç duymuyordum o gün uğultu var mıydı yok muydu hatırlayamdım.