Benim bebeğim 4 aylık. 2 aydır kakasını 5-7 gün aralığında yapıyor ve doktorumuz çok normal olduğunu söyledi. Sadece anne sütüyle beslenmesine rağmen de gazında koku oluyor. Biriktirdiği için böyle oluyormuş hak da verdim çünkü gerçekten gazlı bir bebek