Alpay123 benim kızım da 2.5 aylık ve doğduğundan beri çapak var. Damla kullandım geçmedi. Süt damlattım, çayla sildim gözünü geçmedi. Sıcak suyla siliyorum hergün. Doktor 1 yaşına kadar devam eder böyle 1 yaşından sonra geçer dedi. Çevremdeki insanlara da sordum onların da çocuklarında olmuş 1 yaşında geçmiş. Şafak sayıyorum şimdi 😄