Kızlar bebeğim 4 aylık bu ay kilo alımı azalmış. Mama takviyesine başladık ancak süt arttırmak işin de çeşitli yollara başvurmaya başladım.
en önemlisi süt sağımı diyorlar.
Kaç saatte bir sağmalıyım ve kaç cc gelmeli? Siz ne kadar da bir sağıyorsunuz ve kaç cc geliyor? Tek meme ve iki memeden?