Hayırlı akşamlar diliyorum 😘 kuzular ben gebe olduğumu öğrendim ama dünden karın ağrısı ve hafif kanamm olduğu için acile gitim serum bağladılar ve şuan dha çok küçük gebelik var veya yok dediler üzüldüm dış gebelik olayda bilir dediler biraz bekle dediler ve karnım ağrıyor hafif lekelenmem oluyor korkuyorum bana ve bebişim varsa bişi olcak ona diye psikolojim al üst şuan bana bir akıl verin ne olur canlar başımzdan bu hiç geçtimi gebe olup karın ağrısı ve hafif kanma ve erken diyip eve gönderilmek