Sebusebu Çocuk Korkum var :) dogum kontrol kullanıyorum 5 aydır. Bazen arada içmeyi unuttugum oluyor ama genl anlamda düzenli kullanıyorum. Dogum kontrole rağmen geri çekilme yapıyoruz. Bugün ilk defa kaçak oldu. İlk bebeğim olmadan 2 yıl sadece doğum kontrolle korunmuştum o zaman geri çekilmede yapmıyorduk ama bu sefer 3. Korkum büyük oldugu için içime şüphe düştü. Sizce gebelik ihtimaline karşı ertesi gün hapı da almalıyım