Kızlar 8 aylık bebeğim var
2 Şubat’ta korunarak kondom+geri çekilme ilişki oldu 18 inde beta verdim negatif
23 ünde bir ilişki oldu yine aynı şekilde bugün adet olmam lazımdı daha olmadım
Yani o kadar çok korkuyorum ikinciden sanki heran hamile kalcakmışım gibi sizce hamile miyim