eslmal cok guzel seyler yapmissiniz elinize saglik. Biberonla kefir olayini cok begendim ben de denicem mutlaka. Hazir mi aldnz kefiri, sevdi mi bizimki yogurdu cok yemiyor kefiri icerse Süper olur. Ben 2 ana 1 ara ogun yapmaya calisiyorm simdilik ama asiri isteksiz oldugu icin esim verme sürekli diye ikaz ediyo bazen hic ek gida vermedgm gun oluyo ama asiri vicdan yapiyorm zaten cocuk da duzelmiyo. Artk biraz daha agirlik vermek istiyorm yeni seyler deneyerek. Teşekkür ederim cok yardimci oldnz 🌸