Oğlum 4ay 21günlük memede uyuyor normalde ama son zamanlar iyice sıklaştı uyucağını anladığı zaman çığlık çığlığa durmadan ağlıyo memeyi de almıyo bidaha ağzına.aşı olduğu zaman bide sünnet olmuştu 3 aylıkken o zaman yapmıştı böyle ama son iki haftadır sürekli böyle yapıyor Özellikle gece zamanı yapmaya başladı bu gece hele 4te anca uyudu iki seferde krize girdi ağlaya ağlaya zor uyuttuk eşimle. Görünürde bi rahatsızlığıda yok neden oluyo acaba fikriniz var mı bide kan damlası kullanmaya başlamıştık sağlık ocağının verdiği acaba oda bir etki yapabilir mi çıldırcam artık ağlarken içim parçalanıyo 😭😭