Vikvikk Merhabalarrr Bebeğim şuan 4 aylık. Sıkışıklığa gelmesin diye ek gıda döneminde lazım olacak ürünleri almaya başladım. Ama ne almalıyım bilmiyorum yada hangileri daha kullanışlı oluyor. Alıp çok kullandığınız yada hiç kullanmadığınız şeyler var mı?