dksmdlos Kızlar kullanan var mı gerçekten gaza iyi geliyor mu bebegım 1 aylık gazdan karnı çok şiş…Birde kızlar gazını çok güzel çıkarıyor hem alttan hem üstten ama karnı hep şiş huzursuz ve kabız olmamasına rağmen kaka yaparken çok zorlanıyor neden olabilir
SerraD-1823 dksmdlos kaka yaparken zorlanma sebebi popo kaslarını kullanmayı daha öğrenememiş olmalarından kaynaklı. Benim kızım 2 ay 7 günlük hala kaka yaparken zorlanır kabız gibi ama kaka yaptığı zaman yumuşak kıvamlı. Clinikid masaj yağı kullandım çok ümit ederek bebeğim kolik çünkü ama biz hiç fayda görmedik. Zeytin yağı ile masaj yapsanız da aynı etkiyi alırsınız bence. Sırf o kadar para verdim diye arada onu da kullanıyorum ama etki ettiğini düşünmüyorum. Yine de siz bilirsiniz belki sizde etkili olur. Fayda gören olmuş çünkü
Marsila dksmdlos Gelmiyor bacım gelmiyor zengin etme boşver onları yaoacağın şey şu sarı kantaron yağı elinle iyice masaj yap Ay lav you masajı yp 3 ay dolunca rahatlayacaksın
SerraD-1823 dksmdlos aşırı gazlı bir bebek kızım. Çıkarsa bile rahatlama olmuyor bitmeyen bir gaz var sürekli masaj yapıyorum ama fayda yok
ilknurrrrrrrrr dksmdlos ben kullanıyorum 1 haftayı geçti iyi ki almışım kolik beneğim vardı her gaz sancısında ıly masajı yaotım 5 dkika boyunca hem karmına hem ayak tabanına 10 dk içeriinde gazını çıkartıyor ve rahat uyku uyuyor